vrijdag 28 november 2008

Nog nooit ...

  • Nog nooit ging Amber 's morgens zo graag naar school als vandaag. Ze hadden donderdag een schoen mogen meepakken en hebben dus in de klas hun schoentje gezet. En ze was toch zo nieuwsgierig wat er in zou liggen: een chocolademannetje en wat nicnacjes, en voor in de klas stokpaardjes.

En nu stond er hier op de aftelkalender naar 6 december op vandaag ook nog een schoen getekend, dus hebben ze vanavond hun schoentje maar weer gezet. ik zie het dus al aankomen dat ik morgen weer vroeg beneden zal zijn, want als Amber wakker is,wil ze ook meteen gaan kijken in haar schoen. Ik denk dat ik 6 december zeer vroeg op zal zijn;)

  • Nog nooit heeft Amber zo een schoon kindje getekend als vandaag. Voor de Sint natuurlijk! Ze heeft zo erg haar best gedaan.
  • Nog nooit, tot vanavond natuurlijk, zei Amber:"Stoute mama"

Toch mooi he, al die eerste keren!

3 opmerkingen:

helga zei

Hallo Katrien, wat een mooi blogje!
Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik hier mee kom lezen.
Weet je wat in m'n hoofd blijft hangen(k heb ondertussen alles kunnen lezen), wel je verhaal over bloemetjes plukken (met konijnekeutels). Zoiets zou ik hier ook aan de hand kunnen hebben.
Das iets wat je nooit meer vergeten zal.
Konden ze maar wat langer klein blijven, vind ik toch.

Groetjes Helga

Katrien zei

Tuurlijk vind ik het niet erg, anders zou ik het niet op blog zetten he.
Ik vind het ook fijn om af en toe reacties te krijgen, ik zal ook bij jou af en toe reageren
groetjes
Katrien

helga zei

Elke dag kom ik hier een kijkje nemen, naar de avonturen van de beverkes!!!Deze periode is nogal hectisch. Met de nodige stress erbij, nog even en we kunnen genieten van de kerstperiode!!!!
Groetjes Helga