dinsdag 29 januari 2008

nee, nee, nee


We hebben hier duidelijk weer een peuterpubertje in huis. Sienna heeft altijd al een sterk eigen willetje gehad, maar de laatste dagen klinkt hier wel heel dikwijls "nee". De jas aandoen als we naar buiten gaan: "nee" en ze gaat lopen. Slapen gaan 's middags doet ze ook niet meer zonder verzet. (maar als ze er inligt, is ze binnen een paar minuutjes in dromenland) In de autostoel krijgen is ook telkens een heel gevecht, net als in de winkelkar. En verder zegt ze op alles wat je haar vraagt ongeveer NEE!

Best wel vermoeiend soms. Gelukkig kan ze soms toch ook nog een echt schatteke zijn!

1 opmerking:

iLLi zei

Ik kan het me al helemaal voorstellen, Sienna kennende.
Wel leuk zo een bloggende zus, blijf ik tenminste dagelijks op de hoogte van de fratsen van mijn 2 kleine nichtjes.

PS: zeg tegen Amber dat ik nog nooit zo een mooi clowntje als haar gezien heb.