woensdag 30 januari 2008

op het potje 2

De laatste dagen heeft Amber nog maar 1 accidentje per dag. De rest van de pipi is allemaal flink in het potje. We zijn dus op de goede weg. Voor kaka vraagt ze wel altijd een pamper en die geef ik haar dan ook.
Deze avond, terwijl we aan het eten waren, moest Amber pipi doen. Ze gaat op haar potje en een minuutje later ga ik kijken, heeft ze (zonder er veel erg in te hebben) ook kaka gedaan. Ze wist zelf niet goed wat er gebeurd was. Ik dacht dat ze elk moment kon beginnen wenen, maar eenmaal bekomen vond ze het zelf toch ook goed. Toen papa even later binnen kwam, kon ze niet wachten om het grote nieuws te vertellen. Ik ben benieuwd wat dat morgen gaat geven.

4 opmerkingen:

inge zei

Goed he ;o)

Zijn jullie dan toevallig van Beverlo (beverkes...)?

Groetjes

Inge

Katrien zei

nee, we zijn van linde-Peer.
Mijne man(en Amber en Sienna ook natuurlijk) heet Bevers, vandaar.

fozke zei

en nu zegt inge: dank u katrien, want dankzij mijne blog leest katrien op uwe blog. En katrien, bij mij zet ge nooit reacties, foei foei!!!;)

En nog meer dank u, want dank zij mij blogt katrien ook. Ik steek iedereen aan!

iLLi zei

Wat flink van Amber, zeg maar dat haar meter heel trots op haar is.

Groetjes