zaterdag 16 februari 2008

baaldag

Ik heb vandaag geen fijne dag gehad en dat is balen! Niet dat er iets ergs gebeurd is ofzo. Maar ik ben het soms zo beu dat Rob altijd moet werken. En op zaterdag weet ik soms dan niet wat te doen.
Amber en Sienna hadden dan natuurlijk ook niet hunne beste dag. Ze hingen de hele tijd ineen, ruzie om een pop, ruzie om de winkelkar, ruzie om ... . Sienna is sowieso de laatste dagen nogal hangerig en zou liefst de hele tijd op mijn schoot of heup zitten (misschien dat die dikke kiezen die aan het doorkomen zijn daar iets mee te maken hebben en anders zal het wel een sprongetje zijn zeker)
Meestal pak ik me op die dagen bij elkaar en ga naar een speeltuin of de kinderboerderij ofzo, maar ook dat zag ik vandaag niet zitten. Het was nogal koud en ik zag er echt tegenaan om er weer alleen met de meisjes op uit te trekken.
In een poging de dag nog te redden, hebben we nog geschilderd. Dat doet Amber wel erg graag. Maar Sienna wil dan meedoen, maar die stopt nog altijd alles in de mond (gaat dit nog ooit over?) dus dat heeft uiteindelijk mijn stressniveau alleen nog maar omhoog geholpen.

Maar goed, nu liggen ze rustig te slapen. Ik ga me seffes lekker installeren in de zetel met een zak chips en naar Desperate Housewives op video kijken.
Vastberaden om er morgen wel een leuke dag van te maken!

2 opmerkingen:

fozke zei

ik begrijp je volkomen! Ik heb ook regelmatig zo eens een baaldagje en volgens mij ruiken de kids dat, want dan zijn ze ultra-vervelend. En die activiteiten...ja dat begrijp ik ook heel goed (al steekt Pauline al niet meer zo veel in haar mond, hihi)

PAnnouk zei

Heeeeeeel herkenbaar!

Maar dus blijkbaar op en top menselijk ;o) en die kindertjes ... die hebben daar voelsprieten voor, voor van die baal-dagen.