zaterdag 9 februari 2008

shopdrang

Donderdag had ik het weer, een ongelooflijke drang om te gaan shoppen. En mijn besluit stond vast, ik ging naar Weert (dan had ik als excuus dat ik dan een bloemetje kon kopen, dat ik op de terugweg inBocholt bij jarige schoonmoeder kon afgeven)

Maar het ging dus niet zoals gehoopt. (ik zag mijn eigen al lekker lentekleren passen bij Vero Moda)

Amber was nogal moe en wou dus de hele tijd in de buggy zitten. Sienna was wel blij met die vrijheid om te stappen maar echt vlot wandelt dat niet he. Dan zijn we maar wat gaan drinken in de Hema en heb ik maar boodschappen gedaan in de Jumbo, en toen richting oma. Moet ik nog vermelden dat ik de Vero Moda langs binnen niet gezien heb?

1 opmerking:

Ellen zei

Hey Katrien,

Ik ben er geraakt! Leuke blog trouwens, ik ga zeker blijven volgen.

Waarom voorzien ze ook geen kinderopvang in winkelstraten? Een gat in de markt :-)

Tot binnenkort,
Ellen