woensdag 9 april 2008

zo mooi

* deze middag kwam Amber haar klasje uit, met een paardebloem in de hand voor mij.

* deze morgen vroeg hoorde ik,vanuit mijn bed, Amber in haar bed een liedje zingen. Toen ze uitgezongen was, hoorde ik Sienna in haar handjes klappen en "bravo"zeggen.

* als ze samen boekjes lezen in de zetel of samen in Amber haar bedje kruipen

* als ze hand in hand lopen

* als ik spontaan een kusje of knuffel krijg

* als we in het weekend met ons vieren in bed langzaam wakker worden

* als ze samen lachen en pret hebben

*...

Soms kan het toch zo mooi zijn! (over de minder mooie momenten hebben we het wel een ander keertje)

3 opmerkingen:

iLLi zei

Ze kunnen inderdaad echte schatjes zijn!

Kim zei

Dat lijken inderdaad super schattige tafereeltjes.
Die maken de mindere momenten wel draagbaar dan hé...

Anoniem zei

Ik vind het ook altijd leuk als Menno en Mira samen spelen. Echt zo schattig, ookal eindigt het samenspelen hier bijna altijd in tranen. Achja, dat leren ze nog wel zeker!