woensdag 4 juni 2008

vakantie !!!

Morgen is het dan eindelijk zover!
Inge ging enkele weken geleden al, wij vertrekken morgen naar La Garde Freinet, voor een welverdiende vakantie! Maar in tegenstelling tot Inge neem ik geen laptop mee, dus zeker tot 16 juni moeten jullie hier geen berichtjes meer verwachten. Mijn verslag volgt als we terug zijn.

Voormiddag gaat Amber nog naar school en ergens in de namiddag vertrekken we. Ik hoop dat de meisjes veel slapen in de auto. En anders heb ik gezorgd voor enkele nieuwe boekjes, cd's en ik heb zelfs een draagbare dvdspeler geleend (van mijn pa). Zo zal het wel lukken, al rijdend met bumba en de lollifantenfilm op de achterbank.

Tot gauw!



4 opmerkingen:

Tamara zei

Prettige vakantie!

Anoniem zei

Wat fijn!
Geniet er van!
Veel plezier...

inge zei

Geniet er van, en ik zou zeggen, doe Kurt de groetjes. Je zal het waarschijnlijk wel niet meer optijd lezen ;o)

Goede rit!

inge zei

Jullie moeten nu bijna thuis zijn. Amper een paar daagjes mooi weer gehad, hoorde ik via via. Zo jammer. Hopelijk hebben jullie toch genoten!