dinsdag 17 juni 2008

vergeten

Elk jaar als we op vakantie gaan, stelt Rob zich de vraag wat ik deze keer zal vergeten. Jullie moeten weten dat Rob dus niks zelf pakt (hij werkt tot het laatste moment) dus hij kan ook niks vergeten. Jullie mogen ook nog weten dat ik nog altijd een aanhanger van het "chaotisch georganiseerd inpakken" ben. Aan lijstjes maken doe ik dus niet, ik loop door elke kamer en pak daar dan wat mee moet. De week vooraf leg ik wel al enkele belangrijke dingen klaar als ze me te binnen schieten.

En wat was ik dus dit jaar vergeten? De landkaart!
Maar we zijn er geraakt zonder problemen! (er stond natuurlijk wel wat uitleg op de reisdocumenten) Maar bij de terugreis ging het dus verkeerd. Waar we de snelweg op moesten, waren er dus 3 richtingen maar dat wisten wij dus niet. Richting Nice moesten we niet, dus namen we de tweede die we zagen, richting Toulon. (en ik had dus geen flauw idee waar Toulon lag) Na een half uurtje kregen we argwaan en ben ik een landkaartje gaan kopen in het tankstation. Terugdraaien was de boodschap!

Voor de rest is de terugreis zeer vlot verlopen. Amber en Sienna waren moe van de vakantie en hebben dus veel geslapen, zodat wij goed konden doorrijden. Om 22.30 uur waren we terug thuis.

2 opmerkingen:

maaike zei

al bij al valt dat nog mee, qua vergeten...
zolang jullie elkaar maar niet vergeten zeker ;-)

fozke zei

GPS aanschaffen ;)