zondag 25 januari 2009

in haar blootje

Het is hier de laatste tijd erg stil, ik weet het. Heb er momenteel gewoon geen zin in, ben nogal moe en plof liever in de zetel met een boek of voor de tv.
Maar dit voorval moet ik gewoon effe kwijt.

ik ben namiddag met Amber en Sienna naar de binnenspeeltuin van Molenheide geweest. (2 kinderen voor de prijs van 1 voor het moment)
En ze konden hun daar laten schminken. Je moest dan wel bonnetjes gaan halen bij de snackbar. Ik ging gauw de bonnetjes halen terwijl zij effe bleven spelen rond het treintje. Toen ik terug kwam stond Amber daar nog en die zei dat sienna naar de zandbak was.
Een vrouw tikt me op de schouder en zegt:" Your little one has taken all her clothes off. She!s over there" en wijst naar de zandbak. En inderdaad, in het midden van de zandbak liep sienna in haar blootje!
Gelukkig kwam ze gedwee mee en liet me haar terug aankleden.
Wie begrijpt dit nu?

3 opmerkingen:

Tamara zei

Moh zo grappig! (achteraf toch). Misschien wou ze haar kleertjes absoluut niet vuil maken...? :)

annava zei

haha, grappig! Ik zou niet weten waarom ze dat deed:)

fozke zei

Ik heb je een stokje toegeworpen!