maandag 2 februari 2009

eerste schooldag



Kleine meisjes worden groot! En zo vertrok Sienna deze morgen, op de dag dat ze tweeënhalf wordt, met Amber mee naar school voor haar eerste schooldag! En ze had er duidelijk zin in, ze keek er al effe naar uit! Het klonk vanmorgen toen ik ze wakker maakte dan ook meteen van "Jippie!"


Aan school liep ze de poort binnen, ze zag me al helemaal niet meer staan. Ik ben er zeker van dat ze dat goed zal doen. Ze zit ook bij Amber in de klas, dus ze zal zich niet snel alleen voelen.




4 opmerkingen:

. zei

oh wat leuk dat ze samen in een klas zitten! Mijn jongens zouden dat geweldig vinden :) jammer genoeg zijn de 1ste en 2de kleuterklas hier volledig gesplitst (zelf andere uren om te eten, andere speelplaats) dus de jongens zullen mekaar niet zien op school.

Tamara zei

Spannend seg! En zo leuk dat ze zo enthousiast was.

En dàt allemaal op jouw verjaardag: proficiat! :)

Anoniem zei

Super! En ook een gelukkige twee-en-een-halve verjaardag:)Je kan niet sneller naar school gaan denk ik.
Anna

annava zei

Alles goed hier?
Het is al heel lang zeer stilletjes hier he!