maandag 31 maart 2008

bloemetjes plukken

Vandaag scheen de zon! En na dat koude weer van verleden week was het dus hoog tijd om eens naar de kinderboerderij te gaan.
Kindjes de auto in, elk hun knuffel en een pop, de poppenbuggy, elk een emmertje en schopje en een half oud brood, en we konden vertrekken.
We hebben fijn gewandeld, de geitjes en schaapjes eten gegeven en bij de konijntjes geweest, op een bankje gepicknickd en heel lang gespeeld op de speeltuin.
Toen we terug naar de auto wandelden, gingen we over het gras. Amber begon bloemetjes te plukken. Ik zag Sienna haar ook bukken en telkens iets in haar emmertje doen. Ik dacht dat ze ook bloemetjes aan het plukken was, maar toen ik het van wat dichter ging bekijken zag ik het: ze was konijnenkeutels aan het verzamelen! Ik kon nog net verhinderen dat ze er eentje in haar mond stopte.

1 opmerking:

Ellen zei

En dat het nu ook maar mooi weer blijft, hé. De winter heeft lang genoeg geduurd!
Groetjes,
Ellen