zaterdag 15 maart 2008

ken je klassiekers



Omdat mijn mama binnenkort gaat verhuizen, moest er daar eens dringend opgeruimd worden. Vandaag was de eerste dag dat we aan de rommel begonnen. Er zijn veel jeugdherinneringen boven gekomen en er zijn zakken vol spullen naar de kringloop gebracht.


Wijzelf gaan in de zomer ook verhuizen en ik heb niet meteen zin om in ons nieuwe huisje veel rommel te stockeren (is trouwens ook geen plaats voor) dus ik heb mijn best gedaan om zo min mogelijk mee naar hier te nemen. Maar van deze kon ik onmogelijk afscheid nemen.

"Aap" zei Sienna.
"Nee, Sienna, mon chichi!"

2 opmerkingen:

maaike zei

ik heb ook zo één waar ik geen afstand van kan doen :-)

Ingrid Noten zei

Hoi Katrien,

Eindelijk tijd gevonden om naar je mooie blog te gaan kijken.

Mon chichi, waar is de tijd.

Groetjes aan Amber, Sienna en Rob
Lieve groetjes
Ingrid