zaterdag 8 maart 2008

Perenaren

Als alles uitdraait zoals gepland, verhuizen we deze zomer naar ons eigen huisje!

Jawel, we hebben een huisje gekocht! Het compromis is gisteren getekend. En we blijven dan toch in Peer, maar dan wel meer in het centrum.

Wie me kent, weet dat ik eigenlijk niet in Peer wou wonen. Ik ben van Hasselt en Genk, en liefst van al ging ik terug naar daar. Maar ik besef ook dat ik Rob toch nooit mee kreeg. Dus nu is het toch Peer geworden.

En ik ben er echt gelukkig mee, met ons huisje. Ik wou ook een vaste thuis voor Amber en Sienna, dat ze later niet meer van school hoeven te veranderen en al hun vriendjes achterlaten.

Dus vanaf nu heb ik er vrede mee om Perenaar te zijn. Hier ligt onze toekomst!

3 opmerkingen:

Kim zei

Hoi Katrien,

ga je toch in Peer blijven?
Ikzelf woon ook in Neeroeteren, terwijl ik liever in mijn geboortedorp Kinrooi was blijven wonen. Maar je moet inderdaad zelf je geluk maken hé...

Groetjes Kim

fozke zei

Proficiat met jullie aankoop! Heb je een fotootje? ;)

Ellen zei

Proficiat met het huis! En Peer is ook niet zó ver, hé..