vrijdag 4 juli 2008

week1

Voila en oef! De eerste week van de vakantie zit erop. We hebben geverfd, met klei gespeeld, vriendinnetjes op bezoek gehad en (met dank aan het mooie weer) waterpret in de tuin gehad.
Ik heb ook een kleine poging ondernomen om enkele soldenkoopjes proberen te doen (omdat ik toch net in de buurt moest zijn) maar die poging werd grandioos gedwarsboomd door twee vrouwelijke wervelwinden met een sterke eigen wil. En het was nochthans voor hun dat ik aan het kijken was (maar kleren krijgen interesseert hun nog niet zo ;(
Vandaag hebben we de week dan afgesloten met een bezoekje aan de speeltuin van Bokrijk (altijd een topper).

We gaan dus vol goede moed naar week 2. Benieuwd wat die gaat geven.
En week 3 wordt onze verhuisweek. Tegen het eind van die week wonen de Beverkes in hun eigen huisje! ik kijk er naar uit, maar tegelijk zie ik enorm op tegen al het werk dat dat met zich meebrengt!

Geen opmerkingen: