woensdag 16 juli 2008

een maand!

Een maand, een volledige maand, dat is hoe lang ik ongeveer zonder internet ga zitten. Erg, he! Morgen verhuizen we, vannacht wordt de laatste keer in dit huis. En ik weet niet hoe ik me voel. Hier heb ik zolang naar uitgekeken, maar nu komen de twijfels weer. Hebben we er wel goed aangedaan, ga ik me er thuis voelen, wat gaan de kinderen ervan vinden, ... ? Ik ben dan ook een geboren twijfelaarster, dus deze situaties bezorgen me veel slapeloze nachten.
En dat internet, dat zal mijn eigen fout wel zijn. Heb de verhuis te laat doorgegeven (en zal ook wel bij de verkeerde firma zitten) en nu moet ik wachten tot rond 15 augustus tot mijn lijn verhuist.
Maar ja, een maand dus, zolang moeten jullie hier geen nieuwe berichtjes meer verwachten. Maar als ik de kans heb ergens te surfen (bij schoonouders ofzo) dan zal ik zeker bij jullie eens komen lezen!

Hopelijk tot in augustus!

5 opmerkingen:

Tamara zei

Een vlotte verhuis gewenst! Spannend eh. En druk en hectisch :)

Tot gauw!

Ellen zei

Hopelijk is de eerste nacht in het nieuwe huis meegevallen, en zijn alle twijfels ondertussen verdwenen :-). Alleszins veel succes en tot binnekort!

Kim zei

Ik ben benieuwd hoe jullie verhuis is meegevallen, en ik kijk ook uit naar de fotootjes!

Groetjes!

Anoniem zei

Ook ik wens je een vlotte verhuis en hopelijk tot binnekort!!

Anoniem zei

Hoi Katrien,

je zult dit waarschijnlijk over een 2-tal weekjes pas zien, maar
je hebt een award gekregen van mij, op mijn blog staat waarom je in de prijzen bent gevallen.

Groetje Kim