woensdag 20 augustus 2008

terug!

Hier ben ik weer. Vandaag is mijn internet en telefoon verhuisd. Wij wonen hier intussen al een goede maand.En ik moet zeggen, al had ik het helemaal niet verwacht, die maand zonder was nog eens zo erg niet! Ik heb geen last gehad van afkickverschijnselen ofzo, het viel allemaal goed mee. Zo had ik ook wel de tijd om het hier wat in orde te krijgen en zo wat dingetjes te doen die anders toch weer bleven liggen. (al zijn de foto's nog altijd niet gesorteerd, en dat was ook iets dat op mijn lijst stond, idem voor de babykleertjes)

Ondertussen voelen we ons hier ook al redelijk thuis. (maar nog niet helemaal: dat merk ik altijd aan de badkamer, als die me helemaal eigen is, dan ben ik thuis. En dat is dus nog niet)

En natuurlijk kregen we met een huis te kopen, ook meteen een hele to-do-lijst. Hier volgt een korte samenvatting voor de eerstkomende jaren:
  • gyproc plaatsen in eetkamer ( en op termijn zelfs helemaal afbreken en opnieuw zetten)
  • vaste trap naar zolder en zolder verbouwen tot 2 slaapkamers
  • zwembad verwijderen uit de tuin (neemt half onze tuin in beslag)
  • carport
  • overdekt terras

Dus zo weten we wel weer wat te doen. (En waar ons geld aan te besteden)

Amber en Sienna zijn het hier intussen ook al gewend. En sinds twee dagen gaat ook het slapen gaan veel beter. Vandaag heb ik Sienna nog maar 2 keer terug in bed moeten leggen. De eerste weken waren op dat gebied echt een ramp, die hielden me dus wel een uur ofzo bezig. Ik wist soms echt niet wat aanvangen. Maar deze week gaat het al veel beter: Amber doet niet meer mee en dan is het voor Sienna oon niet zo fijn. En ik toon nu ook echt niet meer dat het mij raakt, ik leid ze gewoon stilzwijgend terug naar bed. En dat lijkt hier de beste aanpak.

Voila, de rest is voor een andere keer, nu ga ik lekker effe bijlezen bij jullie.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

welkom terug ;-)
wat fijn dat jullie al wat 'thuis' voelen!

annava zei

Welkom terug!
En veel succes met je nieuwe huis

Tamara zei

Welkom terug!