donderdag 21 augustus 2008

schuifdeur

Gisteren ging ik zwemmen met Amber en Sienna. Omdat we voor de eerste maal naar zwembad dommelslag in Overpelt gingen, belde ik dinsdag toch even voor de juiste openingsuren. Van half 9 tot 21 uur vertelde het bandje mij. Woensdagochtend bleek dan dat dat de gewone uurregeling is en dat er nu dus een zomerregeling is, waardoor we dus 5 minuten te vroeg waren. Er stonden al een tiental mensen te wachten en wij gingen achter in het rijtje staan. En laat dat nu net ter hoogte van de schuifdeur zijn. En het duurde dus niet lang voor Sienna er mer haar hand tussen zat. (ze zat op haar 10 maanden al met haar vingers tussen de deur, ze zat al eens vast in de oven ofzoiets van een littletikes speelhuisje, ...) En brullen dat ze deed, ik probeerde die deur terug open te trekken, twee mannen(denk ik, ik zag alleen hun broek) hielpen. En toen kwam ze los en ze weende zo hard en ik probeerde haar te troosten en niemand anders deed nog iets. Ik kreeg alleen zo van die verwijtende blikken van de mama's voor mij (elke goede mama weet toch dat schuifdeuren gevaarlijk) en ik voelde me echt rotslecht en wou daar weg!
En net toen redde Amber mij. Ze moest pipi doen en zo kon ik met mijn twee meisjes (Sienna nog altijd wenend) vluchten in de wc.
Het zwemmen achteraf is heel goed meegevallen dus waarschijnlijk gaan we nog wel een keertje terug!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

heee... daar gaan wij ook zwemmen, misschien komen we mekaar daar nog eens tegen ;-)
hopelijk toch alles goed gekomen... moet toch schrikken geweest zijn!

iLLi zei

Ocharme Sienna, wel typisch voor haar dat zij weer net met haar vingers er tussen zit. Hopeklijk heeft ze er niet meer te veel last van.

Groetjes

. zei

auw, nu ja, is toch jouw schuld niet. Hier hebben ook al wat vingers tussen deuren ed gezeten hoor.

fozke zei

Maar Sienna toch! Gelukkig was het toch niet te erg en hoefde je niet weer naar spoed te rijden ;), en kon je toch nog genieten van het zwemmen!

Tamara zei

Balen! En zeker als je geen hulp en zelfs verwijtende blikken krijgt. Het lef!

Enfin, eind goed al goed toch nog...