zondag 31 augustus 2008

terug naar school

Het is zover, de grote vakantie is gedaan! En hoewel ik in het begin dacht dat er geen eind aan zou komen, is het toch snel gegaan!
Ik vind het nu zelfs een beetje spijtig, ben er echt aan gewend nu om Amber en Sienna allebei thuis te hebben.

Morgen gaat Amber dus naar haar nieuwe school. En ze heeft er geen zin in! Tijdens het bad net zei ze: ik wil niet naar school! Heb wat met haar gepraat en gezegd dat ik begrijp dat het wat eng is enzo, en het leek wel ok, maar ben toch echt benieuwd wat het morgen gaat geven. Ik hoop echt dat het allemaal meevalt voor haar!

En Sienna zal haar zus missen, daar ben ik ook zeker van. Maar ja, het zal wel weer wennen, net zoals we gewend waren geraakt aan de vakantie!

6 opmerkingen:

iLLi zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
iLLi zei

Ik hoop dat Amber (en mama natuurlijk) snel terug hun draai gevonden hebben in het nieuwe ritme en dat ze zich snel thuisvoelt op haar nieuwe school.

Groetjes Inge

fozke zei

Hoe is het geweest? Ik heb nog aan Amber gedacht gisteren. Hopelijk viel het mee!

Katrien zei

Het ging redelijk goed, ze heeft niet geweend.
Maar wou na de middag wel niet meer terug.

annava zei

het is inderdaad wennen.
Volgende week gaat dat allemaal beter

Tamara zei

Het zal elke dag wel wat beter gaan. Veel succes ermee!