maandag 12 mei 2008

breugelhoeve

Elk jaar op pinkstermaandag is het kinderdag op de Breugelhoeve in Peer. Rob moest werken, het was mooi weer en ik had geen zin om thuis te zitten, dus trok ik er maar naar toe met Amber en Sienna.
Er waren springkastelen, Lambda's kriebelkuil, je kon je laten schminken (Amber als prinses en Sienna bloemen op de wangen), fonteintjes,...
Maar wat Amber en Sienna het fijnste vonden, was het paardje rijden en het huifkartochtje. Ze hebben er echt van genoten!
Zo spijtig dat ik mijn fototoestel weer vergeten was.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb mijn fototoestel ook vaker niet bij dan wel! En de dagen dat je het niet bij hebt heb je het precies vaker nodig dan die dagen dat het in je handtas zit.

maaike zei

inderdaad jammer, anders konden we hun snoetjes eens bekijken ;-)