zondag 11 mei 2008

moederdag

Ook hier werd vandaag moederdag gevierd. Ik keek er eigenlijk wel naar uit, naar het eerste speciaal-voor-mama-gemaakt-knutselwerkje van Amber. Het was een bloembakje, versierd met gekleurde papieren bloemen. Heel mooi, de bloemetjes die ze erin geplant hebben moeten alleen nog heel veel groeien, heb nog geen idee wat het eigenlijk is.
En van Rob mocht ik eens een keertje uitslapen. Enfin, dat was mijn bedoeling en dat dacht ik dus. Maar om 7.12 uur ging de voorbel. Daar was mijn ontbijtmand al, die hij had besteld voor 9 uur (maar het was zo druk, hij moest wel eerder komen) Iedereen wakker dus en op! En heerlijk ontbeten, dat wel.
's Middags zijn we dan met mijn mama en mijn zus gaan eten bij de Griek. Weeral lekker gegeten dus.
En deze avond werden we verwacht bij Rob zijn ouders voor een barbecuetje. Meteen de eerste voor ons dit jaar.
We hebben hier dus vooral veel en lekker gegeten op moederdag!

Geen opmerkingen: