maandag 26 mei 2008

step

Bij Amber op school mogen de kinderen een step meenemen voor op de speelplaats. Er is zelfs een speciale steppenparking. Heel veel kindjes nemen dan ook elke dag hun stepje mee naar school. Zo ook Amber.

Maar zaterdag reed mijn tante met de auto (en nog wel mijn zus haar nieuwe auto, maar dat is een ander verhaal) over Amber haar stepje. PLOF KRAK, stepje kapot!

We zijn vandaag dan maar een nieuwe step gaan kopen.

(Maar ik stel me toch wel de vraag: moet ik dat zo snel vervangen? Worden ze niet te veel verwend? Krijgen ze niet alles al nog voor ze het eigenlijk verlangen?)

2 opmerkingen:

maaike zei

tja... daar zeg je zo iets...
ik kan me voorstellen dat het helemaal niet leuk is als je stepje platgewalst wordt ;-)
maar of dat nu verwennen of niet is, daar laat ik me niet uit ;-)

Tamara zei

Goh, het was niet haar fout dat haar stepje sneuvelde (dat maak ik toch op uit het verhaal), dus vind ik het niet echt verwennerij als ze er een nieuwe krijgt. Zeker niet als ze haar stepje zo vaak gebruikt op school.